poniedziałek, 30 września 2013

Bransoletka z ręcznie farbowanych nici - HDT Bracelet

Historia tej bransoletki jest skomplikowana... ;) Tydzień temu się rozchorowałam i nie chciało mi się dziergać, więc wzięłam się za farbowanie nici. Po kilku próbach powstał taki oto mix szaro różowy. Nazwę go Malinowy Dym :) Podjęłam próbę zrobienia z niego frywolitki. A że nie miałam tej nitki za wiele, kombinowałam z wzorem i wykombinowałam takie dzieło :) Osobiście jestem pozytywnie zaskoczona efektem :) :)
I was sick awhile and had no inspiration. So try to dye some thread. That is my result :)

6 komentarzy:

  1. Very nice bracelet, and color! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale malinowwy dym!!!!!!!!!!!! Super kolorki i cała bransoletka oczywiście!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny wzorek, a połączenie różu i szarości jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, choć ja zaskoczona nie jestem, bo Ty to zawsze cuda pleciesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne kolorki .Rewelacyjna :) Pozdrawiam i zapraszam,Iventi. :)

    OdpowiedzUsuń

Chwilowo nie jest możliwe pisanie komentarzy anonimowych.