poniedziałek, 18 czerwca 2012

Igły i kordonki

Pojawiło się trochę nowości w sklepie. Przede wszystkim nowe igły do frywolitek marki John James. W dwóch rozmiarach na razie - 1.1 mm oraz 0.7 mm. Jedna jest minimalnie grubsza od igły 5, a druga dokładnie między igłami 6 i 7. Będę robić próby i podzielę się spostrzeżeniami :) Ponad to mam też trochę kolorowych kordonków marki Limol. Bardzo je lubię. Są miękkie i mają ładne, ciepłe kolory. Nie jest to taka jakość jak Lizbeth. Chociaż powiedziałam, że to raczej inny typ. Praca z nimi to przyjemność. A na koniec - włóczki Catania :) Niesamowite mieszanki kolorów :) Z nich właśnie robiłam niedawno broszki. Wszystkie nowości TU A część igieł została przeceniona, tak że jest okazja zaopatrzyć się oszczędnie :) Wszystkie igły TU



1 komentarz:

  1. Przeglądam,przeglądam,ale na razie....jestem jakby mniej kasiasta:)Kolorki tych włóczek bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

Chwilowo nie jest możliwe pisanie komentarzy anonimowych.