piątek, 18 listopada 2011

Kolczyki i kordonki

Dosłownie wczoraj odebrałam nową dostawę kordonków Lizbeth. Od razu postanowiłam spróbować, jak też wyjdzie frywolitka z nowego koloru. Oto kolczyki wykonane z nici różowo-brązowych z odrobiną kremowego. Zapraszam do sklepu po nowe kolory, jest ich więcej niż jeden ;o)
Middia.net - Lizbeth 10, Lizbeth 20



Dziękuję Kasi z "Kasiulkowe prace szydełkowe" za kolczyki, które wygrałam w Candy już jakiś czas temu. Fajne pozytywne, szydełkowe pomarańcze :o)

17 komentarzy:

  1. Aaaaaleś pojechaaaałaaaaa :) są śliczne, a te kolorki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wzór kolczyków pięknie wygląda przy cieniowanych niciach.
    Choć nie przepadam za cieniowankami, to przyznaję, że w tym wzorku wyglądają fajnie.
    To już klasyka w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór, którego użyłaś w kolczykach podobał mi się od zawsze, ale w połączeniu z tą cieniowaną niteczką zyskał jeszcze bardziej na urodzie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się w życiu nie odważyła połączyć brązu o różu, a tu proszę - super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. this is very beautifull...I like the oranges

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Kordonek Lizbeth ma piękne kolory, uwielbiam go podczas pracy, mam wrażenie, że lepiej się z nim pracuje niż np. z Aidą

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Nie pomyślałabym,że zestawienie brązu z różem może się tak ładnie prezentować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszą mnie Wasze opinie, gdyż je podzielam :))) W związku z tym zapewne jeszcze nadziergam tych wesołych kolczyków :)
    Patrycja, ja mam wrażenie, że Lizbeth jest mimalnie grubsza od innych odpowiedników.
    Thank you Nives :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne kolczyki, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestawienie kolorystyczne, a ten wzorek baaaardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy wypada zapytac, ale czy ktos moglby dac mi jakies wskazówki jak zrobic wisior na obręczy? Taki jak czarna rozeta pokazana na stronie

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimie, takie rozety wykonuję techniką cro-tat, specjalnym szydelkiem. Obręcz jest opleciona zwykłym szydelkiem. Wzoru nie udostępniam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam dzisiaj na żywo (na targach rękodzieła) i jestem zachwycona jeszcze bardziej :)
    Pozdrowienia z blogu "Transmutacje"

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrowienia, Marto, dziękuję za odwiedziny :o)

    OdpowiedzUsuń
  15. och w tych brazowo-rozowych juz sie zakochalam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beata, a ja właśnie niedawno zrobiłam zakładkę z tego kordonka i nie mogę się napatrzeć ;o) Niedługo pokażę

    OdpowiedzUsuń

Chwilowo nie jest możliwe pisanie komentarzy anonimowych.