środa, 3 listopada 2010

Candy dla robótkujących

Zapraszam wszystkich do udziału w candy robótkowym :o) Do zdobycia zestaw dobierany indywidualnie. Czyli wylosowana osoba ma do wyboru szydełko (1 mm, 1,5 mm) albo igły do frywolitek oraz jeden kordonek z mojej oferty sklepowej. Dodatkowo trochę bigli (metal antyalergiczny) i koralików do wyrobu biżuterii :o)

Proszę o komentarz pod tym postem oraz baner z linkiem do tego postu na Waszym blogu.
Tym razem udział mogą brać tylko osoby posiadające blog lub inną stronę, na której mogą umieścić baner.
Losowanie 1. grudnia.

Kod banerka:





91 komentarzy:

  1. Ha! Pierwsza będę:D czekałam i czekałam na to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaaach, ależ byłabym szczęśliwa :)))))))))) Piszę się!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kusisz... ja to taka "czółenkowa" jestem, ale z chęcią spróbuję innych metod. Więc ustawiam się grzecznie do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ju-huu! od dawna chcę zacząć przygodę z frywolitką, nawet się już trochę nauczyłam ;)

    Zatem zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och! I ja i ja! Koniecznie! Marzy mi się jeszcze takie szydełko 1,5mm. Może byłoby troszkę łatwej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na igiełce coś udłubię ale szydełkiem nie próbowałam, kordonki niczego sobie, więc dam szansę szczęściu i się zapiszę, a może sie do mnie ladnie uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  7. no to co, dopisuję się i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spróbuję i ja ,,może nauczę się na igle?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygrać coś u Ciebie to wielkie szczęście,więc próbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam problem z umieszczeniem banerka, jeśli uznasz,że link na bocznym pasku wraz z opisem będzie wystarczający...

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja ustawiam sie w kolejce :)
    Info juz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki skarb, jak marzenie.
    Chętnię się zapiszę.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie wezmę udział w zabawie, bo ciekawi mnie robienie frywolitki na szydełku :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że stoję w kolejce. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to i ja się dopiszę :) Chętnie spróbuję frywolitki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, to ja też chcę :) (zestaw szydełkowy zdecydowanie)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może tym razem mi dopisze szczęśćie w rozdawajce. Grzecznie się dopisuję. Dana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się zapisuję! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już od dawna się ślinę do frywolitek, chętnie przygarnę igiełkę, bo na razie to tylko mnóstwo materiałów szkoleniowych ściągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ha, ha, ha :)
    Ja wczoraj zamówiłam u Ciebie igiełki :) Ale na candy się piszę, może uda się dostać szydełko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dopisuję się z przyjemnością :)
    http://mojehandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Staję w ogonku, bo igiełki lubią się łamać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo, nie lada gratka! Szczesliwy los mogłby dopisac w losowaniu, ale problem w tym ze nie wiem na co miałabym się zdecydowac:) Moze jednak igiełki, a i Aida kusi kusi!

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Welcome to my candy, Tattin' Kat :o)

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja również staję w kolejce. Wszystko mi jedno, który prezent - oba są grzechu warte.

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnych ja mrówków ;) ale i ja spróbuje ;) czółenkiem cos tam zdziałam to moze i szydełkiem by mi coś wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szydelek nigdy nie za duzo. Z mila checia biore udzial w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też w długiej kolejce stanę

    OdpowiedzUsuń
  29. Też ustawiam się w ogonku. Ja frywolitki robię czółenkiem, ale bardzo chciałabym spróbować szydełkowych frywolitek. U siebie informacje o candy już podałam:
    http://iwonawlasnorecznie.blox.pl/html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja dopiero początkująca jestem frywolitkowo używam czółenka ale na igle też próbowałam, tele że ta igła to nie jest do frywolitkowania;)
    ZAPISUJĘ SIĘ ;D
    świetne są te zestawy
    Wybieram ten zestaw z igłą

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisana :), link na blogu. Dopiero zaczynam, ale frywolitki przesłoniły mi świat :D.

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje igły od ćwiczenia już są lekko zniszczone. Trzeba spróbować szczęścia, bo bardzo lubię frywolitki chociaż wciąż nie jestem zadowolona z efektów. Staję więc w kolejce i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super! zygata.blox.pl
    Baner zamieszczam w notce.
    Pozdrawiam. : ))

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam ja też się do pisuje ...Może wygram i nie będę musiała walczyć o moje igły z córką,ha,ha... :)Zapraszam do mnie http://zdnakuferka.blogspot.com/search/label/WYMIANKI

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne Candy ;) Może dopisze mi szczęście, oczywiście dopisuje się. :)http://inezart-ag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. do zabawy dołączam i ja ;) bardzo chciałabym się nauczyć frywolitek, może los się do mnie uśmiechnie i pomoże mi w tym ;)

    http://zanadrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. super candy, nie moze mnie tu zabraknąć, a igły mi sie marzą :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Może mi się poszczęści i nauczę się frywolitki igłowej? Byłoby fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście że spróbuję... :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Count me in the draw! I can't find that kind of crochet hook anywhere here and you have made me want to try cro-tat. I tat and crochet, but not together. My hooks don't work for it. Posting on my blog today! thanks.

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście, że się piszę, tylko co ja biedna zrobię, jak na mnie wypadnie??? Czy iśc za głosem serca - wybrać coś zupełnie nowego, czy kierować się rozumem - i wybrać igły, bo cienka igiełka mi się ułamała...
    Pozdrawiam
    O.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze chciałam się nauczyć robić frywolitki, może jak będę miała szczęście w losowaniu to nareszcie mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też się zgłaszam, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Frywolitka igłowa wciąż pozostaje dla mnie wielką tajemnicą, dlatego baaardzo chciałabym mieć możliwość spróbowania jej osobiście;) Na pewno wygrana w Twoim przemiłym candy byłaby tu bardzo pomocna...! Pozdrawiam i zapraszam do nie na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. It's a wonderful candy! Link on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja sie dopisuję :)
    dziekuję za umieszczenie kodu banerka - to dla mnie czarna magia

    OdpowiedzUsuń
  47. Frywolitki na czółenku i igle już próbowałam, marzy mi się i na szydełku się nauczyć....

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tez staje w rzadku:) http://izabell-hooby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Takiej okazji nie mogę zmarnować, od dawna choruje na frywolitki :) info na blogu juz jest ;)
    Pozdrowionka
    Mata

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak okazja to i ja chcę z niej skorzystać....miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nie szydełkuję ale chętnie się skuszę na część biżuteryjną :).

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też mam ale co mi tam - od przybytku głowa nie boli - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z frywolitką stawiam pierwsze kroczki.
    Chętnie się dopiszę do kolejki chętnych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. może bym spróbowała z frywolitkami... a kordonek to się przyda oj przyda

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo chętnie wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale długaśna lista chętnych na łakocie :)
    Ustawiam się i ja na koniuszku...
    Może tym razem szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja ani szydełkowa nie jestem, ani frywolitkowa, ale te igły do frywolitek kuszą, kuszą... może miałabym okazję spróbować :) Staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja postoje w kolejcevpo te cukieraski

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się z chęcią:)
    http://panoramalesage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Z chęcią się zapisuję :)
    http://hanulek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Również bardzo chętnie się zapisuję na cukierasy!!
    http://anmiodzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Hmm... Może i ja sie nauczę frywolitek. Widziałam już kursik i tylko igły lub szydełka brak - moze uda mi się wygrać i spróbować sił??? Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  63. to ja tez sie zapisuje - info juz mam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  64. oczywiście, że się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. http://ljalja-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja też :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  67. Nigdy niczego nie wygrałam. Może tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zula pokazywała mi podstawy frywolitki igłowej, taka igła do jej robienia bardzo by mi się przydała;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja marzę o szydełku do frywolitek bo igły już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Długa ta kolejka, ale stanę. Miałam zamówić u Ciebie igły do frywolitek, ale teraz poczekam. Może uda mi się wygrać?! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja mam w planach naukę frywolitek...podobają mi się - ostatnio widziałam cudowne gwiazdki! i też tak chcę robić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Też mam zamiar się nauczyć frywolitek :-) Więc zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Będzie mi bardzo miło jeśli los z moimi namiarami też się znajdzie w maszynie losującej;)

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się!
    nietylkofilc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja też, ja też chcę ;-)
    http://kasiulkoweprace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ech właśnie taka igła do frywolitek mi się ostatnio marzy :) Więc dołączam się do zabawy :)
    http://olinka85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. melduje się

    http://szydelkowa-ana.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  78. ojej jakie cudeńka, mam nadzieję, że zdążyłam się wpisać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja również się dołączę do zabawy. Blog rewelacyjny. Ja dopiero przymierzam się do zabawy frywolitką.

    http://zdjatka2.blog.onet.pl/Zabawa-u-Middi,2,ID417736303,n

    OdpowiedzUsuń
  80. może to candy będzie początkiem przygody z szydełkiem? ;) warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Oj jak dobrze, ze sie zalapalam!
    Juz kilka lat temu korcila mnie mysl rozpoczecia frywolitkowej przygody. A nuz zacznie sie ona wlasnie teraz:)
    Pozdrawiam i zapraszam na cukierki do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo chętnie przyłączę się do listy.
    Chyba zdążyłam w ostatniej chwili.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  83. Co prawda już 1 grudnia, ale może się jeszcze załapię :) Mam nadzieje, że tak :)

    OdpowiedzUsuń

Chwilowo nie jest możliwe pisanie komentarzy anonimowych.