niedziela, 31 października 2010

Etui, kolczyki, szydełka

Zrobiłam jeszcze jedno etui z super kolorowymi kwiatkami i zielone kolczyki dla siebie. Ponad to chcę się pochwalić, że dzięki pomocy Agasunset stałam się szczęśliwą posiadaczką kompletu 12 sztuk dwustronnych szydełek dwustronnych do ściegów afgańskich, a także tunezyjskich. Na drugim zdjęciu mała próbka dziergana i widok na szydełka :o) Od 2.75 mm do 10 mm. Ten zakup dwukrotnie zwiększył mój zasób szydełek, co powinno mnie zmobilizować do uszycia jakiegoś zgrabnego futerału na to wszystko :o) 



17 komentarzy:

  1. Śliczne te kwiatki i kolczyki, takie idealne :)) A szydełka super, ciekawa jestem ich wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szydełka są fantastyczne!!!
    Twoje robótki jak zwykle,są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się Wam moje kwiatuszki podobają :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności - zakupu gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęczowe kwiatuszki na etui - urooooooocze! A jak ślicznie musiałyby wyglądać takie tęczowe kolczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj te kwiatki super kolorowe:D a co zrobiłaś na tych dwustronnych?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie tylko próbkę z drugiego zdjęcia, Ines :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne etui, i kolczyki. Nigdy nie korzystałam z takich szydełek,ale zakup na pewno udany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubewa tym bardziej, że szydełka mogą w najgorszym wypadku posłużyć do zwykłego szydełkowania ;o)
    Nie obawiam się jednak, że się zmarnują. Już sprawdziłam, że cro-tat też na nich dobrze wychodzi :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę bardzo oryginalna w swoim komentarzu. ;)
    To jest prześliczne! Jak wszystko u Ciebie!

    Kurczaki, chyba niezbyt oryginalnie wyszło. ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, dziękuję :o))) Mało kto używa słowa "prześliczne", więc jest prawie oryginalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam będę bardziej oryginalna ;P
    Mi się kolczyki nie podobają, bo całkowicie nie w moim kolorze ;P
    Jak zrobisz takie niebieskie to będę chwalić.
    Ale za to bardzo mi się podobają te tęczowe kwiatuszki i chciałam spytać coż to jest za kordonek i gdzie można go nabyć (Warszawa lub net)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kordonek Aunt Lydia's i można go nabyć w Nowym Jorku :D
    Kolczyki niebieskie, czemu nie, jak zrobię to się zgłoszę po pochwały ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki owszem - wyglądają na idealne :D.
    I gratuluję kompletu szydełek! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kolczyki i zielone :D, szydełka też super, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń

Chwilowo nie jest możliwe pisanie komentarzy anonimowych.