wtorek, 6 kwietnia 2010

Słowo wstępu

Cro-tatting to mało w Polsce znana technika wykonywania frywolitek w połączeniu z elementami tradycyjnego szydełka. Nazwa pochodzi z języka angielskiego: crochet - szydełko i tatting - frywolitka.

Od kilku lat niezmiennie zachwycam się możliwościami tej odmiany frywolitki. Pierwszy raz spotkałam się z nią na amerykańskich stronach. Zdobycie odpowiednich szydełek było trudne. Teraz są już dostępne w Polsce :o) Po prawej stronie w linkach będę zamieszczać adresy sklepów internetowych oferujących specjalne szydełka do frywolitki. Oraz inne przydatne adresy. Zapraszam do zapoznania się z kursem podstawowym TU.

Mój blog będzie zawierał głównie zdjęcia i opisy moich prac. Użyte materiały, ich dostępność, trudność wykonania, schematy i inne ciekawostki.


4 komentarze:

  1. O założyłaś bloga :)
    No to dodaję kolejny blog do czytnika :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć:o) Miło Cię "widzieć" :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie :)
    Pierwszy raz jestem tutaj. Obejrzałam wszystkie wpisy i jestem pod dużym wrażeniem :) Pozwolę sobie jeszcze tu zajrzeć. Naprawdę piękne rzeczy są tutaj :) Może kiedyś popróbuję i zrobię koślawą serwetkę i położę na przykład na mojej własnoręcznie zrobione ławie ze starego drewna i będę się zachwycać :)))
    Pozdrawiam serdecznie, a że czas na Święta przyszedł, to życzę spokoju i wielu radosnych chwil zarówno w Święta, jak i w całym przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania :) Wszystkiego dobrego na Święta

      Usuń

Chwilowo nie jest możliwe pisanie komentarzy anonimowych.